Akademia Górniczo-Hutnicza
im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo Hutnicza
Wydział Informatyki, Elektroniki i Telekomunikacji Wydział Informatyki, Elektroniki i Telekomunikacji
Start>Studenci, Foreign students>Studia stacjonarne I i II stopnia>Wpis na kolejny semestr studiów ...
AktualnościStudia stacjonarne I i II stopniaStudia niestacjonarne I stopniaStudia III stopniaWyjazdy zagraniczneSprawy socjalne i stypendialneProcedury obsługiWażne linkiForeign StudentsNumery kont bankowychKoła naukoweCentrum Ogranizacji Kształcenia

Dziekanat - KONTAKT

Wpis na kolejny semestr studiów w roku akademickim 2020/21 - OGŁOSZENIE

Tabela opłat za powtarzane przedmioty

Od dnia 01.10.2019 r. w Akademii Górniczo-Hutniczej obowiązuje nowy Regulamin Studiów

1. ZALICZENIA SEMESTRU STUDIÓW, WPIS NA SEMESTR STUDIÓW

Okresem rozliczeniowym w Uczelni jest semestr studiów (§ 17.1.)

Zaliczenie semestru studiów oraz potwierdzanie uzyskania wpisu na kolejny semestr studiów dokonywane jest w systemie teleinformatycznym Uczelni nie później niż w ciągu tygodnia od rozpoczęcia kolejnego okresu rozliczeniowego. Potwierdzenie uzyskania wpisu dokonywane jest również w karcie okresowych osiągnięć studenta (karta jest drukowana przez Dziekanat po zakończeniu semestru).

Studentowi, który uzyskał zaliczenie wszystkich przedmiotów (za wyjątkiem studentów po urlopie) Dziekanat dokonuje zmiany statusu  bez składania wniosku o wpis na kolejny semestr.


2. ZALEGŁOŚCI W NAUCE

Dziekan podejmuje decyzję o wpisie na kolejny semestr, powtarzaniu semestru, urlopie.

Wnioski (podania) w tej sprawie należy kierować do Prodziekana i składać do dziennika podawczego (włożone do koperty z nazwiskiem osoby z dziekanatu) w terminie do 2.03.2021 roku najpóźniej.

Pozytywna decyzja zostaje wprowadzona do systemu teleinformatycznego Uczelni, o negatywnej student jest informowany przez dziekanat drogą mailową.

  • Wpis na kolejny semestr studiów z dopuszczalnym deficytem punktów (15 ECTS na studiach stacjonarnych oraz 12 ECTS na studiach niestacjonarnych).

Student może ubiegać się o wpis na kolejny semestr studiów z tzw. dopuszczalnym deficytem punktów z dotychczasowych studiów.

  • Przekroczony deficyt punktów ECTS

Jeśli student przekroczył dopuszczalny deficyt może złożyć podanie z prośbą o udzielenie urlopu na semestr zimowy/letni lub o powtarzanie semestru zimowego/letniego (student realizuje wtedy jedynie przedmioty niezaliczone tj. takie, z których nie została wystawiona ocena końcowa).

  • Powtarzanie zajęć

W przypadku studentów powtarzających zajęcia należy obowiązkowo wpisać się do odpowiedniej grupy lub uzgodnić z prowadzącym przedmiot zasady przepisania oceny w pierwszym tygodniu zajęć.

Do Dziekanatu należy zgłosić wyłącznie numer grupy ćwiczeniowej.

 

3. REAKTYWACJA, PRZENIESIENIE i PRZEPISANIE OCEN.

 

Z uwagi na konieczność zaplanowania zajęć dydaktycznych na semestr zimowy, a w szczególności liczby grup laboratoryjnych, bardzo proszę o wcześniejsze złożenie podań dotyczących:

1)      reaktywacji na semestr zimowy,

2)      przeniesień z innych wydziałów lub uczelni na semestr zimowy,

3)      przepisywania uzyskanych wcześniej ocen dotyczących semestru zimowego.

 

W przypadku podpunktów 1,2 oraz 3 podania należy złożyć o dziennika podawczego (włożone do koperty z nazwiskiem osoby z dziekanatu) lub przesłać pocztą do dziekanatu.

Powyższa prośba dotyczy wszystkich kierunków na Wydziale IEiT, studiów pierwszego i drugiego stopnia, studiów stacjonarnych i niestacjonarnych.

Termin składania wszystkich podań upływa najpóźniej 15.02.2021 r. (studia stacjonarne oraz niestacjonarne). Bardzo prosimy o bezwzględne przestrzeganie terminu.

Prodziekani ds. Kształcenia na Wydziale IEiT

dr inż. Marek Gajęcki

dr inż. Jacek Kołodziej

dr inż. Michał Wągrowski

4. SEMESTRY KONTROLNE NA WYDZIALE IEIT

Semestrami kontrolnymi są: semestr 5 - zimowy (III rok), udzielenie wpisu na semestr 5 dopuszczalne jest pod warunkiem zaliczenia wszystkich przedmiotów I-go roku oraz 7 - zimowy (IV rok), gdzie Regulamin Studiów § 17 ust.12 mówi, że „Udzielenie wpisu na ostatni semestr studiów pierwszego stopnia dopuszczalne jest pod warunkiem zaliczenia wszystkich wymaganych planem wcześniejszych semestrów studiów modułów zajęć oraz braku jakichkolwiek zaległości w nauce.”

Szczegółowe informacje dla studentów rozpoczynających studia w roku 2020/2021) znajdują się w pełnym opisie kierunków znajdujący się na
Sylabusie w pkt. Szczegółowe zasady realizacji programu studiów ustalone przez Dziekana wydziału (tzw. zasady studiowania).

 

5. RÓŻNICE PROGRAMOWE

W przypadku studentów powtarzających semestr, wracających po urlopie, reaktywowanych Dziekan wyznacza ewentualne różnice programowe wynikające ze zmian w planach studiów.

Student znajdujący się w w/w sytuacji jest zobowiązany do sprawdzenia syllabusa przed każdym kolejnym rozpoczynającym się semestrem studiów.

 

6. OPŁATY ZA ZALEGŁOŚCI W NAUCE

Opłaty za zaległości  realizowane w semestrze zimowym należy dokonywać  do dnia  15.03.2021r. Przed dokonaniem wpłaty prosimy o zalogowanie na Państwa konto na Wirtualną Uczelnię lub USOS najpóźniej dnia 10.03.2021r.  i sprawdzenie numerów rachunków, na które należy dokonać wpłaty. Każda opłata, którą widzą Państwo na WU (ścieżka: Twoje dane finansowe -> Naliczenia i wpłaty) ma w kolumnie "Subkonto" numer rachunku, na który ma zostać dokonana wpłata, a w kolumnie "Tytuł przelewu" tekst, który musi być wpisany w tytule przelewu wpłaty.

Wysokość opłaty za zaległości w nauce określona jest w załączniku do umowy (lub aneksu do umowy) o warunkach odpłatności za świadczenie usług edukacyjnych na studiach stacjonarnych. W celu obliczenia opłaty za zaległości w nauce należy wykazywać w podaniach liczbę godzin z przedmiotów, które będą realizowane w roku akademickim 2020/2021

Każdorazowe opóźnienie w uiszczeniu opłat za usługi edukacyjne lub ich dokonanie w niepełnej kwocie skutkuje naliczeniem przez Uczelnię odsetek w wysokości odsetek ustawowych/§ 8 ust.8 Uchwały Senatu nr 113/2014/. Zgodnie z §8 ust. 7 Uchwały nr 113/2014 za datę uiszczenia opłaty uważa się datę wpływu na kwoty na konto bankowe wskazane przez Wydział. (dotyczy studentów z roku akademickiego 2018/2019 i wcześniej). Dla studentów rozpoczynającego studia w 2019/2020 i później dotyczy rozporządzenie Rektora nr 29/2019 z dnia 8 lipca 2019

Podania dotyczące zwolnienia z opłaty na WIEiT lub rozłożenia jej na raty (wniosek z dokumentami potwierdzającymi sytuację studenta, zgodnie z Zarządzeniem wewnętrznym Dziekana WIEiT nr 3/2017, należy kierować do Dziekana Wydziału  w terminie do 15.02.2021 r., a składać w sekcji socjalno-stypendialnej (D5 pok. 1 pojemnik przy portierni) lub przesłać pocztą tradycyjną. Studenci pobierający stypendium socjalne składają tylko wniosek, bez dokumentów.

W sprawie zwolnienia z opłat lub rozłożenia na raty dotyczących innych Wydziałów/jednostek Uczelni podania należy kierować do Dziekanów tych Wydziałów lub Kierowników Jednostek (np. SJO, SWFiS                                                                                                                                                                                  

7. SKREŚLENIE Z LISTY STUDENTÓW

§ 21 skreślenie z listy studentów

 1. Dziekan Wydziału, działający z upoważnienia Rektora, skreśla studenta z listy studentów w przypadku:

1) niepodjęcia studiów;

2) rezygnacji ze studiów;

3) niezłożenia projektu/pracy dyplomowej w terminie (...) lub egzaminu dyplomowego w terminie (...);

4) ukarania karą dyscyplinarną wydalenia z Uczelni.

2. Dziekan Wydziału, działający z upoważnienia Rektora, może skreślić studenta z listy studentów w przypadku:

1) stwierdzenia braku udziału w obowiązkowych zajęciach przez okres co najmniej jednego miesiąca bez usprawiedliwionej przyczyny;

2) stwierdzenia braku postępów w nauce;

3) nieuzyskania zaliczenia semestru w terminie określonym w § 17 ust. 6;

4) niewniesienia opłat związanych z odbywaniem studiów;

 

8. TEMATY PROJEKTÓW/ PRAC DYPLOMOWYCH

Studenci są zobowiązani podjąć temat projektu/pracy dyplomowej nie później niż na jeden rok, przed planowym terminem ukończenia studiów. Niespełnienie tego warunku jest podstawą do odmowy wpisu na semestr dyplomowy.

 

9. PROLONGATA ELEKTRONICZNEJ LEGITYMACJI STUDENCKIEJ

 Informacje CKE: http://www.cp.agh.edu.pl/

 10. UBEZPIECZENIE OD NNW

Studenci mogą się ubezpieczać od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków w Samorządzie Studenckim (PZU) lub przez innego ubezpieczyciela na cały rok akademicki 2020/21. Więcej informacji znajduje się tutaj.

 

11. UBEZPIECZENIE ZDROWOTNE STUDENTÓW

Szkoły wyższe zgłaszają do ubezpieczenia zdrowotnego i opłacają składki, zgodnie z art. 86 ust. 1 pkt 6 i 14 Ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2008 r. Nr 164, poz. 1027, z późn. zm.) za:
1) Studentów oraz uczestników  studiów doktoranckich, gdy zainteresowani przedstawią stosowne oświadczenie o niepodleganiu obowiązkowi ubezpieczenia zdrowotnego z innego tytułu;
2) Studentów oraz uczestników studiów doktoranckich, którzy studiują lub podejmują studia w Polsce i są uznani za osoby pochodzenia polskiego
w rozumieniu przepisów o repatriacji lub posiadają ważną Kartę Polaka oraz nie podlegają obowiązkowi ubezpieczenia zdrowotnego z innego tytułu.

Studenci, którzy ukończyli 26 lat i nie mają innego tytułu do ubezpieczenia zdrowotnego niż posiadanie statusu studenta – proszeni są
o zgłoszenie się do Dziekanatu z dokumentem tożsamości:

- studia stacjonarne – Inż. Jolanta Konieczna
- studia niestacjonarne – Mgr Magdalena Skrzyniowska

Więcej informacji znajduje się tutaj.

 

Dyżury Prodziekanów dla kierunków Wydziału IEiT

Terminy egzaminów dyplomowych

System kolejkowy - Dziekanat

Wirtualny Dziekanat

Zasady odbywania zajęć na Wydziale Informatyki, Elektroniki i Telekomunikacji w semestrze zimowym roku akademickiego 2020/2021 w związku z obecną sytuacją epidemiczną

Organizacja roku akademickiego 2020/21

Plany zajęć do pobrania

Dokumenty do pobrania

Praktyki studenckie

Program ERASMUS+

Akty prawne

Centrum Kart Elektronicznych

Programy studiów Syllabus (III i IV rok w roku akademickim 2020/2021)

Programy studiów Sylabus (I i II rok w roku akademickim 2020/2021)

 
iKonik

All rights reserved © 2014 Wydział Informatyki, Elektroniki i Telekomunikacji